Wednesday, May 1, 2013

Maikõnd ..


Kõndisime suure sõpruskonnaga koolivenna juurest 6 tundi peopaika , kus oli Maituli .
Teekond kestis kaua pauside ja mängude pärast







 Startisime





Meie punt






Kaddiga







ja esimene mäng algas






ja mängisime jälle

Rändur



Keeegi otsis vuntsid välja. Ann-Sophiega






Alexiga vuntsid




Jälle pausiaeg

Ja jälle mängisime



Poisid valmis tüdrukutele kaotama :D








Minu jalg on ainuke , mis kuiv sest ma ei kõndinud jõest läbi :D

See on viimane pilt mis mul on sest digika aku sai tühjaks :D



Väga rahul ja väga tore oli ! :)






2 comments:

  1. :D Keskmistel piltidel pokerball? :D kuigi mul pole aimugi kas saksamaal see mäng ka selle nimega on

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ei tea kuidas nad seda nimetavad isegi :D:D:D:D:
      Nagu purk keskel , siis kaks võiskonda ja siis üksvõistkond viskab kiviga ja siis kui tabab peavad ruttu jooma ja teine võistkond peab purgi ruttu püsti panema ..jms

      Delete